...بنده های خوشتیپِ خدا

...بنده های خوشتیپِ خدا

یا اَیُّهَاالنَّبیُّ قُل لِاَزواجِکَ وَ بَناتِکَ...
ای پیامبر، به همسران و دخترانت و به زنان مؤمنین بگو که جلباب های( روسری ها) خویش را به خود نزدیک سازند، این کار برای اینکه شناخته شوند و مورد اذیت و آزار قرار نگیرند، بهتر است و خدا آمرزنده و مهربان است.

لوگوی دوستان
ملازمان حرم 313

من دلم پاک است و ایمانم قوی
دست شیطان ، از اسیرانم ولی
***
من نمی خواندم به عمر خود نماز
با خدا کی کرده ام ، راز و نیاز؟
من دلم پاک است و ایمانم قوی
دست شیطان از اسیرانم ولی
***
گر چه فحاشی کنم بر این و آن 
از میان جمع مردان و زنان
من دلم پاک است و ایمانم قوی
دست شیطان از ، اسیرانم ولی
*** 
من ندارم اعتقادی بر حجاب 
نقش دینداری من نقش بر آب
من دلم پاک است و ایمانم قوی
دست شیطان از اسیرانم ولی
***
من ندارم هیچ ترس ، از خالقم 
همچو طفل و کودکی ، نابالغم
من دلم پاک است و ایمانم قوی
دست شیطان از ، اسیرانم ولی
***
ماه روزه میخورم من روزه ام 
خود بگو من طفلکی چند روزه ام
من دلم پاک است و ایمانم قوی
دست شیطان از اسیرانم ولی
***
می کنم من غیبتِ ، هم این و آن
من ندارم ، هیچ قفلی بر زبان 
من دلم پاک است و ایمانم قوی
دست شیطان از ، اسیرانم ولی
***
منکر خمس و زکاتم من ولی 
در رقابت بهر دنیا اولی 
من دلم پاک است و ایمانم قوی
دست شیطان از اسیرانم ولی
***
خلق ِخوش گرچه ندارم هیچگاه 
شاد بودم وقت عصیان و گناه 
من دلم پاک است و ایمانم قوی
دست شیطان از ، اسیرانم ولی
***
در طریق معصیت گشتم روان 
گرچه پیرم یا جوان یا نوجوان
من دلم پاک است و ایمانم قوی
دست شیطان از ، اسیرانم ولی
***
فکر و ذکرم ماهواره روز و شب
گم نمودم دین و تقوا و ادب
من دلم پاک است و ایمانم قوی
دست شیطان از ، اسیرانم ولی
***
گوش من آکنده گشت از موسیقی
ابتذال آلوده گشت این موسیقی
من دلم پاک است و ایمانم قوی
دست شیطان از ، اسیرانم ولی
***
موسیقی مبتذل در گوش من
برده عقل و فکر و آخر هوش من 
من دلم پاک است و ایمانم قوی
دست شیطان از ، اسیرانم ولی
***
من ندارم میل قرآن و حدیث
گشته ام از بهر دنیا من حریص
من دلم پاک است و ایمانم قوی
دست شیطان از ، اسیرانم ولی
***
میفروشم دین و کفران می خرم 
لذت از جرم و خطا ها میبرم 
من دلم پاک است و ایمانم قوی
دست شیطان از ، اسیرانم ولی
***
بر زبانم فحشهای زشت و بد
گوئیا هستم به دنیا تا ابد
من دلم پاک است و ایمانم قوی
دست شیطان از ، اسیرانم ولی
***
من نکردم طفل خود را تربیت
طفل من شد عاقبت بی تربیت
من دلم پاک است و ایمانم قوی
دست شیطان از ، اسیرانم ولی
***
ضد دین کردم عمل ، دیدم سزا 
بر علیه دین بگفتم نا سزا
من دلم پاک است و ایمانم قوی
دست شیطان از ، اسیرانم ولی
***
وقت شادی شد فراموشم خدا
وقت غم دیدی در آغوشم خدا
من دلم پاک است و ایمانم قوی
دست شیطان از ، اسیرانم ولی
***
ظاهر و باطن مرا یک سو نبود
از دیانت هیچ رنگ و بو نبود
من دلم پاک است و ایمانم قوی
دست شیطان از ، اسیرانم ولی
***
پا نهادم روی خون هر شهید 
غیرت آنها ز من شد ، ناپدید
من دلم پاک است و ایمانم قوی
دست شیطان از ، اسیرانم ولی
***
من طلب کردم ز باطل روزی ام
باختم گم کرده ام، پیروزی ام 
من دلم پاک است و ایمانم قوی
دست شیطان از ، اسیرانم ولی

 

دختری از تبارِ غرور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">