...بنده های خوشتیپِ خدا

...بنده های خوشتیپِ خدا

یا اَیُّهَاالنَّبیُّ قُل لِاَزواجِکَ وَ بَناتِکَ...
ای پیامبر، به همسران و دخترانت و به زنان مؤمنین بگو که جلباب های( روسری ها) خویش را به خود نزدیک سازند، این کار برای اینکه شناخته شوند و مورد اذیت و آزار قرار نگیرند، بهتر است و خدا آمرزنده و مهربان است.

لوگوی دوستان
ملازمان حرم 313
به نام خدا
.
برادر مجازی من😊
.
برادر مجازی؟؟؟😐
.
اره☺
.
چیزی بینمون نیست🙃
.
اصلا ذهنمون به جاهای دیگه کشیده نمیشه😇
.
اون خودش به یه نفر دیگه علاقه داره من فقط به عنوان برادر نگاه میکنم😊
.
مثل داداش کمک حالم بوده تو زندگی😌
.
آبجی نبینم پست غمگین بذاری😞💝
.
باز کی آبجی منو اذیت کرده😠💝
.
همیشه رو من حساب کن خواهرم😉💝
.
۲نوع وجود داره.
نوع اول آبجی و داداشی (غیر مذهبی)
نوع دوم خواهرم و برادرم (به ظاهر مذهبی)
.. محرمیت از سه طریق حاصل میشود.
.
۱ سببی
۲ نسبی
۳ رضاعی
.
چیزی به عنوان خواهر برادر مجازی نداریم✋
.
این شبکه ها نه محرمیت ایجاد میکنند نه خواهر برادری.🌼
دختری از تبارِ غرور

نظرات  (۱۹)

۰۷ دی ۹۶ ، ۱۹:۳۲ Nintendo Switch
من توانستم از مقالات شما برای مشاوره خوب پیدا کنم.
پاسخ:
تشکر
۲۱ آذر ۹۶ ، ۲۳:۵۸ cam4 tokens adder generator password
شما در واقع یک وب مستر عالی هستید. سرعت بارگذاری وب سایت است
حیرت آور. این نوع احساس می کند که شما هر ترفند منحصر به فرد را انجام می دهید.
همچنین، محتویات masterwork هستند. شما یک کار فوق العاده در این موضوع انجام داده اید!
پاسخ:
Thanks
۱۵ آذر ۹۶ ، ۲۳:۴۴ free imvu credits
سلام بسیار وبلاگ عالی! مرد.. زیبا.. فوق العاده..

من سایت شما را نشانه می گیرم و همچنین می خورم؟ من خوشحال هستم که بسیاری از اطلاعات مفید را در اینجا در ارسال ارائه می دهیم، ما می خواهیم تکنیک های بیشتری را در این زمینه بسازیم
با تشکر از شما برای به اشتراک گذاری......
پاسخ:
ممنونم
۱۸ آبان ۹۶ ، ۲۱:۵۰ how much do std tests cost
سلام من وبلاگ خود را با استفاده از msn پیدا کردم. این
یک مقاله بسیار خوب نوشته شده است. من مطمئنم که آن را نشانه گذاری کرده و به خواندن بیشتر اطلاعات مفید شما بازگردم. از پستتان ممنونم.
مطمئنا برگشتم
پاسخ:
سلام ممنون
۱۷ آبان ۹۶ ، ۰۴:۳۹ how much do std tests cost
سلام من هستم، من همواره به طور منظم از این وب سایت بازدید می کنم، این صفحه وب واقعا جالب و بازدید کننده است
واقعا در حال به اشتراک گذاری افکار خوب است.
پاسخ:
سلام ممنونم از شما
۱۷ آبان ۹۶ ، ۰۴:۲۸ std testing same day results
کاملا تصور می کنم چه گفتی. توجیه مورد علاقه شما ظاهرا در شبکه است
ساده ترین چیزی که باید در نظر داشته باشید. من به شما می گویم،
من قطعا irked در حالی که مردم در نظر نگرانی
که آنها به روشنی در مورد آن را نمی شناسند. شما کنترل کردید تا ناخن را بالاترین قرار دهید
و همچنین تمام چیز را بدون هیچ عارضه جانبی تعریف کرد
، مردم می توانند سیگنال بگیرند احتمالا دوباره به دست آوردن بیشتر خواهد بود
متشکرم
چطوری این نوع از موضوع است اما من نیاز به برخی از راهنمایی از وبلاگ ایجاد شده است.
آیا آن را بسیار سخت است برای تنظیم وبلاگ خود را؟ من خیلی techincal نیست، اما من می توانم چیزهای بسیار سریع شکل بگیرد.
من فکر میکنم در مورد ساختن خودم فکر میکنم اما مطمئن نیستم کجا هستم
برای شروع. آیا شما نکات یا پیشنهادات دارید؟ متشکرم
سلام، پست دلخواه خود را در مورد چاپ رسانه، ما
همه از رسانه ها آگاه هستند منبع خوبی از اطلاعات است.
۱۴ آبان ۹۶ ، ۰۰:۲۶ ask a psychic question
همسر و همسرم از این موضوع با یک صفحه دیگر درهم آمیختند
و فکر کردم ممکن است چیزها را بررسی کنم من دوست دارم
من الان می بینم که من دنبال شما هستم به دنبال مرور وب خود باشید
صفحه دوباره دوباره
۱۴ آبان ۹۶ ، ۰۰:۱۹ best psychic medium reading
وبلاگ عالی در اینجا! همچنین وب سایت شما
بارگیری سریع! چه میزبان وب شما استفاده می کنید؟
آیا می توانم پیوند وابسته شما را در میزبان خود دریافت کنم؟ من آرزو می کنم سایت من به سرعت به عنوان بارگذاری شود
شما لول
پاسخ:
ممنون
۱۳ آبان ۹۶ ، ۲۳:۵۹ best psychic readings
من خوشحال شدم که این سایت عالی را پیدا کنم من می خواستم از آن زمان برای این خواندن فوق العاده تشکر کنم.

من قطعا هر کمی از آن قدردانی کردم و من نیز هستم
شما برای ذخیره اطلاعات جدید در وبلاگ خود نگرانید.
پاسخ:
ممنونم از شما
۰۸ آبان ۹۶ ، ۱۶:۰۵ real psychic readings
هیا! من این را درک می کنم مرتب کردن بر روی موضوع است، اما من مجبور بودم بپرسم.

آیا مدیریت یک وب سایت معتبر مانند شما را انجام می دهد
مقدار زیادی از کار؟ من با نام تجاری جدید برای اجرای یک وبلاگ اما من در مجله من هر روز بنویسید.
من می خواهم یک وبلاگ بسازم تا بتوانم تجربه و احساسات خود را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارم.
لطفا اجازه دهید من بدانم اگر شما هر گونه ایده یا راهنمایی برای صاحبان وبلاگ نویس مشتاق نام تجاری جدید دارید.
قدردانی آن
۰۸ آبان ۹۶ ، ۱۲:۴۰ std clinics near me
یک نفر لزوما به ایجاد قابل توجهی کمک می کند
پست های من می گویند این اولین بار است که من وب سایت خود را تا کنون مرور کرده ام؟
من با تحقیقاتی که انجام دادید برای ایجاد این فوق العاده فوق العاده ارائه شده شگفت زده شدم.
فعالیت فوق العاده!
شریک من و من از یک آدرس وب دیگر از اینجا گول زدم و فکر کردم باید چیزها را بررسی کنم.
من چیزی را که می بینم دوست دارم بنابراین من فقط به دنبال شما هستم. به دنبال مرور وب خود باشید
صفحه برای دومین بار
این یک افتخار است که شما یک دکمه اهدا ندارید! من قطعا به این وبلاگ درخشان اهدا می کنم!
من حدس می زنم در حال حاضر من برای نشانه گذاری و اضافه کردن خود را حل و فصل
خوراک RSS به حساب Google من. من منتظر به روز رسانی های جدید هستم و این وبلاگ را با گروه فیس بوک به اشتراک می گذارم.
به زودی صحبت می کنیم!
پاسخ:
سپاسگزارم.
بسیار عالی
پاسخ:
ممنونم بزرگوار.
احسنت...
پاسخ:
سپاس از همراهیتون.
۰۳ اسفند ۹۵ ، ۱۲:۰۵ یه بنده خدا
آفرین
پاسخ:
ممنونم.
۰۳ اسفند ۹۵ ، ۰۱:۰۷ آموزشی-تفریحی
سلام.کاملا موافقم .اما فرهنگ سازی باعث ایجاد هنجار ها ویا ناهنجار های مجازی میشه.مطلب خیلی سنگین بود یه صلوات بفرس
پاسخ:
سپاس از شما.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">