...بنده های خوشتیپِ خدا

...بنده های خوشتیپِ خدا

یا اَیُّهَاالنَّبیُّ قُل لِاَزواجِکَ وَ بَناتِکَ...
ای پیامبر، به همسران و دخترانت و به زنان مؤمنین بگو که جلباب های( روسری ها) خویش را به خود نزدیک سازند، این کار برای اینکه شناخته شوند و مورد اذیت و آزار قرار نگیرند، بهتر است و خدا آمرزنده و مهربان است.

لوگوی دوستان
ملازمان حرم 313
🌺🍃🌺🍃🌺🍃


👈حجاب به سبک رانندگی با مرسدس بنز🚘🚘

فرض کنید شما صاحب مرسدس بنز S500 هستید و می توانید به راحتی با سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت رانندگی کنید. یک خودروی شیک با امکانات بی نظیر، که لذت رانندگی را برای شما چند برابر می کند. جاده ای که در آن بدون هیچ مانعی می توانید برانید و خودروهای دیگر هیچ گاه به گرد شما نخواهند رسید.
شما از نظر اقتصادی این توانایی را داشتید که این ماشین را تهیه کنید و همچنین توانایی رانندگی با آن را نیز دارید. بنابراین به نظر بسیار بدیهی است که شما این حق را داشته باشید که بتوانید از نهایت سرعت این ماشین استفاده کنید و از لذت آن بهره مند شوید. کافی است در یک جاده یا اتوبان که البته ترافیک نداشته باشد قرار بگیرید و بتوانید با حداکثر سرعت برانید.

📌لاین سرعت بی حجابی کجاست❓❓❓


شما یک زن زیبا هستید، علاوه بر آن شما توانایی و امکان این را دارید که بر زیبایی های خود بیفزایید. هر انسانی به شما حق می دهد که از زیبایی خود استفاده نمایید. برخی شما را تشویق می کنند، برخی راه های مختلف زیباتر شدن را به شما نشان می دهند، برخی هم سکوت می کنند و در سکوت فقط شما را نظاره می کنند.
آیا چون شما زیبا هستید، این حق را دارید که بدون محدودیت از زیبایی خود در همه جا استفاده کنید؟ به عبارت دیگر آیا با ماشین مدل بالای خود در هر جاده ای می توانید باسرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت برانید؟ بسیار منطقی است که برای رانندگی حتی با خودروی آخرین سیستم هم قوانین رانندگی صدق کند و برای برای هر خیابانی سرعت متفاوتی تعریف شود.
برای استفاده زنان از زیبایی هایشان در شرایط مختلف قوانین مختلفی وجود دارد. دین اسلام نیز در عین حالی که به زنان سفارش اکید کرده است که همواره خود را بیارایند و زیبا جلوه کنند، احکام و حدود خاصی را برای جلوه این زیبایی ها در برابر محرم و نامحرم تعیین کرده است.
برای مثال جاده ای که در آن زنان می توانند از نهایت زیبایی خود بهره ببرند، جاده ازدواج است که هیچ محدودیتی ندارد. جایی که بی حجابی و بی حیایی زن اتفاقاً یک تکلیف الهی است. اما نزد محارم مانند پدر، برادر و فرزندان بخشی از زیبایی ها را می توان بروز داد و در مقابل زنان هجنس، بخشی دیگر. در این بین محدودیت پوشش در مقابل نامحرم مانند یک سرعت گیر در جاده جلوه گری های زنانه است.
یک فرد عاقل و کسی که امنیت جانی خود و دیگران برایش مهم است در هر جاده ای مناسب با آن سرعت خود را تنظیم می کند. زیبایی ها و جاذبه های زنانه نیز ابزاری است بسیار قدرتمند که زنان عاقل و متفکر از آن در شرایط مناسب آن استفاده می کنند.
دختری از تبارِ غرور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">