...بنده های خوشتیپِ خدا

...بنده های خوشتیپِ خدا

یا اَیُّهَاالنَّبیُّ قُل لِاَزواجِکَ وَ بَناتِکَ...
ای پیامبر، به همسران و دخترانت و به زنان مؤمنین بگو که جلباب های( روسری ها) خویش را به خود نزدیک سازند، این کار برای اینکه شناخته شوند و مورد اذیت و آزار قرار نگیرند، بهتر است و خدا آمرزنده و مهربان است.

لوگوی دوستان
ملازمان حرم 313
السلام علیک یا صاحبی و یا مولای....
مهدی زمانه ام سلام...
سلام ای مولای غربت تبعیدشده به صفحات آخر تاریخ و دنیا...
سلام ای مولای زندانی شده ی گناهان منه گناه پیشه...
سلام ای عشق....
سلام برتو هنگامی که چشمان زیبایت را به روی نامهربانی های من باز میکنی...
و آفتاب از شوق چشمان تو که باز میشوند طلوع میکند...
سلام برتو هنگامی که با قامت دلربایت به نماز می ایستی مولای من...
سلام برتو هنگامی که مینشینی؛به رکوع میروی ،سجده میکنی...
سلام بر تو مولای من هنگامی که قرآن میخوانی و تفسیر میکنی...
سلام برتو وقتی خودت برای ظهورت دعا میکنی...
سلام برتو وقتی برای منه نالایق استغفار میکنی...
سلام برتو ای کشتی نجات عالم... ای آرامش اهل زمین... سلام مولای من...سلام...
لایق نیستم بگویم اما...جوانم وآرزو برجوانان....
انا ولی لک...بری من عدوک...
مولای مهربانم ...انا ولی لک...بابی انت وامی و نفسی لک الوقاء ولحمی...
مولاجان پدرومادرم که از همه عزیزترند برایم و جان ناقابلم به فدایت و بلاگردانت..
دوستت دارم...دوستت دارم...دوستت دارم...
آری دوستت دارم...
فقط اینکه...مولا... با تمام بدی ام دوستم بدار...هرچنداندک...اما طولانی...طولانی...طولانی...
میدانم که دوستم داری این محبت توست که زنده ام نگاه داشته است میان این همه روزمرگی...
مولاجان...تاکی بیقرار تو باشمو آرامش حضورت را تجربه نکنم...؟
مولا آیا میبینمت؟
مولا...می بینمت؟
میشنوم صدای انالمهدی ات را؟
توراجان مادرت زهرا (س)بگو کی لایق میشوم؟کی؟کی؟

کی آب پاکی رو میریزی رو دستم؟
بیایی وبگویی که میخواهمت...
مولا...کی؟
الی متی احار فیک یا مولای؟تاکی سرگردان تو باشم؟
بیا ...بیامهدی شب هجران سحرکن...شب هجران سحر کن...
اللهم انت کشاف الکرب والبلوی...
اغث یاغیاث المستغیثین عبیدک المبتلی
واره سیده یاشدیدالقوی....
واره سیده...
آقای مارو به مانشان بده خداوندا...
نحن عبیدک التائقون الی ولیک...
ما مشتاق دیدارو یاری اش هستیم...خداوندا...اورابرسان.. .برسان...جان عزیزت برسان...
دختری از تبارِ غرور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">