...بنده های خوشتیپِ خدا

...بنده های خوشتیپِ خدا

یا اَیُّهَاالنَّبیُّ قُل لِاَزواجِکَ وَ بَناتِکَ...
ای پیامبر، به همسران و دخترانت و به زنان مؤمنین بگو که جلباب های( روسری ها) خویش را به خود نزدیک سازند، این کار برای اینکه شناخته شوند و مورد اذیت و آزار قرار نگیرند، بهتر است و خدا آمرزنده و مهربان است.

لوگوی دوستان
ملازمان حرم 313

استوری ها را دوست ندارم...

شاید چون جذاب تر از پست های اینستاگرام است

و میبینم خوب دارند کارشان را انجام می دهند...

حالا برای عکس گرفتن از هر چیزی دلیل محکم تری داریم...

مدت هاست که فکر میکنم ما زندگی را زندگی میکنیم یا نمایش می دهیم...؟

هیچ چیز بدی در هیچکدامش نیست اما انگار یک چیزی سر جایش نیست...

نمی فهمم از کی و چرا دلم خواست تصویر کتابی که میخوانم،

غذایی که میخورم،

برف و باران و آفتابی که میبینم را شما هم ببینید...؟!!!

شما هم ببینید

ببینید

آهان نکته اینجاست"مرا ببینید"

انگار از فراموش شدن ترسیده ام

یا خواسته ام نظرتان را راجع به خودم به آن شکلی که میخواهم درآورم...

یادم می آید همیشه گفته ام نظر دیگران برایم بی اهمیت است.

یادم نمی آید از کی این همه به بیرون از خود باج داده ام...؟

شاید هم فقط دلم میخواهد سرم گرم شود...

یا سر فضولی دیگران را به زندگی ام باز کنم...

فقط نمی فهمم سرگرمی بهتر از این چرا پیدا نمی کنم...

شاید هم سرم دارد از حرف، از درد میترکد باید خالی اش کنم جایی..چه جایی امن تر از اینجا...!!!

به هر حال من پنه میخورم با سس آلفردو در کافه گودو...

عاشق چای سبزم و لته...

کوهنوردی جزء تفریحات من است و پیاده روی در باشگاه انقلاب را دوست دارم...

کتاب جزء از کل میخوانم و با گربه ها و سگ های خیابان عشق میکنم...

طرف ما برف آمده و آن طرف ما عجب باران خوبی ست...

الان دارم با ماشینم اتوبان گردی میکنم این هم آهنگ امشبم...

امروز رفته ام سفر، فردا باید بروم عروسی، دیروز هم تئاتر بودم...

تازه!!!

سرماخوردگی هم خر است...

سرم هم زده ام...

شب چه ربطی به خواب دارد...

و خیلی هم عشقید...

و خیلی هم زندگی زیباست...

خب نظر شما چبست...؟؟؟

نظر من این است...

بندهایمان را هر روز بیشتر می کنند و ما نمی فهمیم...

بدون مرتبط بود!

اما به نظرم لازم بود، چون متاسفانه حقیقتیه که خیلی از ماها بدون اینکه متوجه باشیم و فقط از روی تقلید و...درش غرق شدیم...

دختری از تبارِ غرور

نظرات  (۱۰)

خوب بود
پاسخ:
سپاس
۳۰ بهمن ۹۵ ، ۱۵:۰۶ سید حسین سعادتمند
مچکرم. مطالب آموزنده و قشنگی بود. 

پاسخ:
ممنونم بزرگوار.
۲۸ بهمن ۹۵ ، ۱۶:۳۱ خاتونِ گیس گلابتون...
قبول دارم که خیلی جاها حرف هایی که داخل این پست زدید صادق هست. خیلی خیلی هم صادق هست متاسفانه  ولی خب بنظرم یک جور خوب هم میشه بهش نگاه کرد و ازش استفاده. همه چیز برمیگرده به خود ما و افکارمون از نظر من. به شخصه اینستا دارم و اگر پستی میگذارم یا حتی استوری ای برای به اشتراک گذاشن احوالات خوب و حرف های قشنگی که میخونم با دوستانم هست ولاغیر  و خب بازخوردِ مثبتِ تاثیرش رو هم خیلی وقت ها دریافت کردم و میکنم و خوشحالم که میتونم برای ثانیه ای هم که شده به کسی لبخند هدیه کنم یا به فکر در مورد یک دسته مسائلِ مهم دعوت کنم بقیه رو
:)
پاسخ:
آره مؤافقم، توی این پست بیشتر منظورم اونایی بود که هرجا و هر زمان میخوان به خاطر پست گذاشتن توی اینستا عکس بگیرن و به قول معروف لحظه هاشون رو ثبت کنن و با دیگران به اشتراک بذارن....
با اشتراک گذاشتن عکس ها مشکلی نداریم، اما باید ببینیم چی رو میخوایم به اشتراک بذاریم خصوصیه، عمومیه چیه؟!
ماها خیلی وقتا از موقعیتی که درش قرار داریم و برامون لذت بخشه به خوبی استفاده نمیکنیم مثلا میخوایم فیلم بگیریم که بعدا فیلمش رو ببینیم اما به نظر من اگه همون لحظه استفاده کنیم تا اینکه بعدا بخوایم فیلم و عکساش رو ببینیم خیلی بهتره....
بنظرتون تو اینستاگرام اکثرا دروغ هست...
پاسخ:
دروغ و ظاهر سازی...
خیلی ها برای عکس گرفتن و پست گذاشتن توی اینستاگرام چه قدر زمان و انرژی میگذارن برای چند تا لایک...
تاسف باره....
امان از این فضاهای مجازی...
پاسخ:
حیف که کاری ازمون نمیاد...
۲۶ بهمن ۹۵ ، ۰۶:۵۸ ( ک) شباهنگ
 تا زمانی که انسان خودش را به تفکر وادار نکند..
 تمام زندگی او فقط در تقلید خلاصه میشود ..
و وای بر زمانی که اون تقلید ویرانگر باشد ....
پاسخ:
الان که یه عده خاص برای خیلی از جوان ها شدن الگو...
و کسی دیگه فکر نمیکنه که آیا این تقلید من درسته یا نه!!! تازه بیشتر سعی میکنه شبیه اون شخصی باشه که ازش الگو میگیره...
۲۵ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۳۸ مرتضی معادی
کلا این فضاهای اجتماعی نمود واقعیه جامع است بنظر من با این تفاوت که آینده رو نشون میده !
چند وقت دیگه باید آدمایی رو که دقیقن بیخ گوشمون نشستن و تظاهر میکنن و خود نمایی و ... رو تحمل کنیم ، و حتا شاید خدایی نکرده ما هم جزئ همونا بشیم .!

پاسخ:
به نظرم داره نابودکننده ی آینده میشه...:(
۲۵ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۲۵ گریزان هستم
خودنمای خودنمایی.......
کمبود محبته دیگه:/
پاسخ:
یعنی کمبود محبت انقدر تاثیر داره که با زندگی مردم ما بازی میکنه و از کار و زندگی همه رو  انداخته...
با این عکس انداختن های الکی جبران میشه!
خب باید ریشه یابی بشه که این کمبود محبت به خاطر چیه و...
۲۵ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۱۴ محمد روشنیان
کلاً استفاده صحیح از هیچ چیزی نمیشه
وبلاگا هم دارن بد میشن مثل اینستا باید جلوی بعضی جریانای نا محسوس رو گرفت با تولید محتوای درست
پاسخ:
چرا نشه درست استفاده کرد...؟
خیلی از ماها وافعا نمیدونیم باید چه طوری ازشون استفاده کنیم و سریع با پستایی که یه سری میذارن ما هم جو گیر میشیم و توی لحظه تصمیم میگیریم که خب مثلا منم امشب از غذام عکس میگیریم و پستش میکنم...
در حالی که اصلا فکر نمیکنیم که خب حالا عکس گرفتی چی شد؟؟؟
ای کاش به جای این وقت گذرونی های الکی، وقت و انرژیمون رو در راستای فرهنگ سازی توی زمینه های مختلف به کار میبردیم...
۲۵ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۰۹ حامد عبدالهی
اینستا همش شده خودنمایی و تظاهر.
موافقم
فقط در ایرانه که چنین مبالغ هنگفتی میپردازن تا لایک و فالور دریافت کنن
متاسفانه یارو میره یه میلون تومن میده تا هزار تا فالور داشته باشه
پاسخ:
بله و این حداقل برای من نمیگنجه که چند تا لایک چه اهمیتی داره که بعضیا برای جمع کردنش هرکاری بتونن انجام میدن...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">