...بنده های خوشتیپِ خدا

...بنده های خوشتیپِ خدا

یا اَیُّهَاالنَّبیُّ قُل لِاَزواجِکَ وَ بَناتِکَ...
ای پیامبر، به همسران و دخترانت و به زنان مؤمنین بگو که جلباب های( روسری ها) خویش را به خود نزدیک سازند، این کار برای اینکه شناخته شوند و مورد اذیت و آزار قرار نگیرند، بهتر است و خدا آمرزنده و مهربان است.

لوگوی دوستان
ملازمان حرم 313

« آیا می خواهید زیبا تر از دیگران بشوید؟ آیا می خواهید بدون جراحی پلاستیک افتادگی صورت خود را برطرف کنید؟ ایا می خواهید به صورت طبیعی چین و چروک صورت و لکه های پوستی خود را از بین ببرید؟»...

« آیا می خواهید زیبا تر از دیگران بشوید؟ آیا می خواهید بدون جراحی پلاستیک افتادگی صورت خود را برطرف کنید؟ ایا می خواهید به صورت طبیعی چین و چروک صورت و لکه های پوستی خود را از بین ببرید؟»

خواندن این جملات چه احساسی به شما می دهد؟ هر انسان سالمی طالب زیبایی است و هر زن جوانی دوست دارد که زیباییش ستایش شود اما اولا نه در مقایسه با دیگر زنان! و ثانیا نه به قیمت نادیده گرفتن کمالات عقلی و احساسات رقیق وی. ارزش های انسانی برای زن و مرد یکسان است. حقیقت این است که هیچ تفاوتی بین زن و مرد در به دست آوردن فضائل بشری وجود ندارد. زن به عنوان انسانی در راه تکامل معنوی و جسمانی، همچون مردان توانایی این را دارد که صفات کمالی را در خود پرورش دهد. میدان فعالیت های اجتماعی، اقتصادی و علمی برای زنان کاملا باز است و به قدری که توان جسمی، نیازها و ضرورت هابپیشان اجازه می دهد، می توانند در فعالیت ها شرکت کنند.

در یک کشور هزاران هزار محصول فرهنگی تولید می شود که نقش اول شان را یک زن می سازد و این پرسش را مطرح می کنم که چه قدر در این نقش اول ها به نقش اصلی زن در عالم خلقت توجه می شود؟ آیا آن عواطف رقیق، آن مهربانی و خوی مهرآمیزی که خداوند در زن به ودیعه گذاشته است مورد توجه است؟ یا جنبه های شهوانی و به تعبیری عشقی! که این شهوت است نه عشق! هر انسانی نیاز به آرامش دارد، آرامشی که در هیچ جایی به جز نهاد خانواده به انسان داده نمی شود. آرامشی که به برکت زن و طبیعت زنانه از خانه ها  می جوشد و خیابان ها را بی خطر می کند. زن سرچشمه ی آرامش است. اگر به زن به عنوان موجودی که می تواند مایه ای برای صلاح جامعه با پرورش انسان های والا شود نگاه کنیم، معلوم می شود حق زن چیست؟ و آزادی او چگونه است؟آیا در نگاهی که امروز غرب به زن دارد ارزش های والایی را که در زن هست مورد توجه قرار میگیرد؟؟؟  

دختری از تبارِ غرور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">