...بنده های خوشتیپِ خدا

...بنده های خوشتیپِ خدا

یا اَیُّهَاالنَّبیُّ قُل لِاَزواجِکَ وَ بَناتِکَ...
ای پیامبر، به همسران و دخترانت و به زنان مؤمنین بگو که جلباب های( روسری ها) خویش را به خود نزدیک سازند، این کار برای اینکه شناخته شوند و مورد اذیت و آزار قرار نگیرند، بهتر است و خدا آمرزنده و مهربان است.

لوگوی دوستان
ملازمان حرم 313
برای رسیدن به تو ، راه هایِ زیادی است و زیباترین راه همدل و همرنگ شدن با توست.

یک بار همرنگِ تو یک بار هم دل …

من همرنگِ آن مکعبِ پر انرژی مشکی میپوشم ، هزاران بار لبیک گو انتظار میکشم تا در نهایتِ دلدادگی با تو یکی شوم.

دلِ من آنجاست . آن جایی که مهمانی اش مشکی بیرون در آوردم و سفید پوش هفت دور دیوانگی را به چشن بنشینم.

این تضاد رنگ ها نیست ! این آزمایش عینِ ایمان است … باید خود را بیازمایم ، بیشتر … شاید مهمان شدنم نزدیک باشد … شاید.

.
.
.
.
و چه شیرین تر ، از روزی که لباس ِ سپید عروسی بر تن کردم

همراهی دارم که بیشتر مرا با چادر مشکی ام انس داده است

چادر مشکی ام را دوست دارد ، و حجاب را با عفاف دوست می دارد…

.
.
.
.
خدایا ، در این مهمانی ، هر دوی ما را بطلب.

مناسبت نوشت : عیدِ همگی مبارک . خیلی دوست دارم امسال هم تصاویر متحرک اعیاد طراحی کنم اما اصلا مجالی نیست.

دل نوشت: خدا نصیب کرده و امسال برایِ کودکان دبستانی به بهانه پیش نماز احکام میگویم ، آنقدر انرژی ام هر روز بالا تر میرود که ایمان
دارم سجاده کوچکِ بچه ها هم یکی از زیباترین راه ها برایِ رسیدن به اوست…
لبخندشان ، سوال هایِ کنجکاوانه و نگاه هایِ پاکشان ، از خدا شرمنده ام میکند . چقدر از من تا تو فاصله است؟؟؟….
دختری از تبارِ غرور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">