...بنده های خوشتیپِ خدا

...بنده های خوشتیپِ خدا

یا اَیُّهَاالنَّبیُّ قُل لِاَزواجِکَ وَ بَناتِکَ...
ای پیامبر، به همسران و دخترانت و به زنان مؤمنین بگو که جلباب های( روسری ها) خویش را به خود نزدیک سازند، این کار برای اینکه شناخته شوند و مورد اذیت و آزار قرار نگیرند، بهتر است و خدا آمرزنده و مهربان است.

لوگوی دوستان
ملازمان حرم 313
تو بخاطر خدا از یه چیزایی بگذر!

👇متنی قابل تأمل و تاثیرگذار👇


ما دو مدل مذهبی داریم!

✔️مدل اول ؛
صرفا مدل ظاهری هستن:
مثلا تو آقا پسرها؛
اهل ریش ، هیئت ، ولایی و عاشق رهبر ، مشکی پوش محرم و صفر ، کربلا و مشهد برو و مداحی گوش بده و یه سری از این کارایی که خودتون بهتر از من میدونید!!
.
توی دختر خانم ها هم اهل ، چادر ، روضه ، پوشش های خاص ، اهل زیارت ،اهل نماز و دعا و یه سری کارایی که باز شما بهتر از من ازش اطلاع دارید!!
.
❓اجازه هست به این آدما بگیم مذهبی ؟
از من چرا اجازه میگیری ؟
ولی اگه به صرف همین رفتار ها به یکی گفتی مذهبی و فردا یه کاری کرد که از شدت تعجب شاخ درآوردی ، مسئولیتش با خودته !!!
.
.
✔️مدل دوم اما؛
گاهی وقتا ظاهرشون هم شاید خیلی مذهبی خفن نیست ، تو چشمم شاید نیان ، ادا و فیلمم بلد نباشن بازی کنن ، ولی یه جوری زندگی میکنن که دوست داری از زندگی شون مستند تهیه کنی و همه جا جار بزنی ؛
آهای من یه مسلمون پیدا کردم!!
بیایید ببینید تا از دستتون در نرفته!
.
من نمیدونم و برام جای سواله!
آقا پسر و دختر خانم هایی که ادعای مذهبی بودن و ولایی بودنشون میشه ، چرا رنگ اهل دنیا رو گرفتن؟!
خدا وکیلی خودت فکر کن چند تا پسر مومن و بخاطر اینکه وضع مالیش و حساب بانکیش توپ نبوده رد کردی؟!
.
یا جهیزیه ای که تهیه کردی ، چقدش سبک جهیزیه ی زهرائیه؟!
چقد از وسائلی که میگیری واقعا به دردت میخوره؟
چقدش مارکه؟
چقدش تولید داخله؟
دختر مذهبی و چشم و هم چشمی؟!؟
دختر مذهبی و جهیزیه اشرافی؟!
دختر مذهبی و دل سوزوندن؟!
.
.
اگه موقع ازدواج ؛ سبک زندگی علوی و زهرایی انتخاب نکردیم ؛ بعیده زندگی مون هم شیرینی زندگی زهرائی رو بچشه!
این زندگی ها ظاهرشون دل میبره ولی تو دلش یه سرمائی هست که که اصلا عاشقانه و خدایی نمیتونه باشه!
.
✅تو بخاطر خدا از یه چیزایی بگذر!
ببین چطوری زندگیتو برات عسل میکنه...

✍حجت الاسلام شهاب افشار
دختری از تبارِ غرور

نظرات  (۵)

 خوب بود 
لله درکما
۲۹ آبان ۹۵ ، ۱۵:۱۷ خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
ممنون:)
پاسخ:
خواهش میکنم :)
۲۹ آبان ۹۵ ، ۱۲:۳۳ یا فاطمة الزهراء
خیلی خوب بود
البته من موافقم ظاهر و باطن با هم باشه
چون اگه ظاهر متفاوت از باطن باشه میشه ازش سو استفاده کرد 
مثلا اگه یکی مومنانه زندگی کنه ولی ظاهرش اینجوری نباشه خیلی ها میتونن بیان ادعا کنن این مذهبی و مومن نبود این فقط آدم خوبی بود امیدوارم تونسته باشم منظورمو برسونم
پاسخ:
اتفاقا منم موافقم
ولی میدونید الان دید خیلی از افراد جامعه نسبت به چادری ها و کلا مذهبی ها بد شده چون بالاخره توی هر قشری خوب و بد هست ولی از اونایی که ادعای مذهبی بودن میکنن خب انتظارات مردم ازشون بیشتره به خاطر همین وقتی اشتباهی ازشون سر بزنه(البته خیلیا فقطاز چادر به عنوان ابزار برای رسیدن به اهدافشون استفاده میکنن) خیلی تو چشم بقیه حقیر میشن و خطای اون شخص رو به همه ی افراد اون قشر نسبت میدن...
نمیدونم تونستم منظورمو برسونم یا نه!
بسی قبول دارم این پست رو :)
پاسخ:
فدای شما :)
۲۹ آبان ۹۵ ، ۰۲:۲۵ امیر بهزادپور
پست کاملی بود...
فقط سکوت میکنم .
مرسی
پاسخ:
ممنونم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">