...بنده های خوشتیپِ خدا

...بنده های خوشتیپِ خدا

یا اَیُّهَاالنَّبیُّ قُل لِاَزواجِکَ وَ بَناتِکَ...
ای پیامبر، به همسران و دخترانت و به زنان مؤمنین بگو که جلباب های( روسری ها) خویش را به خود نزدیک سازند، این کار برای اینکه شناخته شوند و مورد اذیت و آزار قرار نگیرند، بهتر است و خدا آمرزنده و مهربان است.

لوگوی دوستان
ملازمان حرم 313

ماشا الیلیکینا

زیبایی ماشا برای همه آشکار است...

استایل دخترانه و بور او همه نگاه ها را جذب میکند!

این دختر روسی می گوید:

از جلوه های کاذب که همان بی حجابی و آرایش است بدش می آید و الان خوشبخت است...

می گوید:

حتی لحظه ای به ذهنم خطور هم نمی کرد که روزی  به حج بروم و از بهترین و گواراترین آب، یعنی آب زمزم بنوشم...

یک روز مطلع شدم یکی از نزدیک ترین دوستانم بر اثر یک حادثه در شهری دیگر به حالت کما رفته است. من نمیدانستم که چطور میتوانم به او کمک کنم. آن روز برای اولین بار نمازخواندم و دست به دعا برداشتم و از خدای بزرگ کمک خواستم.

روز بعد همان دوسم با من تماس گرفت و گفت:

در آن حالات بیهوشی من تو را می دیدم و تو خیلی زیاد به من کمک کردی....

من در آن لحظه بسیار گریستم؛ زیرا برای اولین بار در زندگی ام بود که چیزی از خدا میخواستم....

من پنج زبان اروپایی بلد هستم و در حال حاضر در مدرسه و دانشگاه تدریس میکنم. ضمنا برخی از نت های مجاز شرعی را نیز مینویسم.

آن جلوه ها پس از مسلمان شدن، برایم بی ارزش و منفور هستند.

و میگوید:

از اینکه عکس های بی حجابش در همه جا پخش شده ناراحت نیست...

دوست دارد مردم ببینند در هر سطحی باشند بازهم میتوانند به اسلام روی آورند و با حجاب شوند...

امضاء:

ماشا الیلیکینا...با حجاب شدم تا به خدا برسم...

دختری از تبارِ غرور

نظرات  (۶)

بسیار عالی بود
موفق باشید انشاا...
همچنین با مطلب ((اگر مدافعان حرم نبودند ...)) بروزیم
التماس دعا
پاسخ:
سپاس از شما.
ممنونم خدمت میرسم.
یاعلی
خوشحال میشم وبلاک منو دنبال کنید
پاسخ:
خدمت میرسم.
۲۰ اسفند ۹۵ ، ۰۷:۳۲ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
سلام لطفا در این وب دنبالم کنید ، ممنونم عزیز

http://jamandeh314.blog.ir
پاسخ:
سلام، چشم حتما
خداوند دعاهای دلهای پاک 
و شکسته را زود اجابت میکند 
پاسخ:
واقعا...
۱۹ اسفند ۹۵ ، ۰۷:۰۳ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
واقعا زیباست خدا حفظش کنه 

خیلی برام زیبا و جالب بود ممنونم ....
پاسخ:
خواهش میکنم بانوجان :)
بسیار عالی
کم نیستند اروپایی ها و آمریکایی هایی که روز به روز بیشتر عاشق اسلام میشن...
پاسخ:
ممنون.
بله اونا عاشق اسلام میشن اما برخی از ایرانی ها روز به روز از اسلام دورتر میشن....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">