...بنده های خوشتیپِ خدا

...بنده های خوشتیپِ خدا

یا اَیُّهَاالنَّبیُّ قُل لِاَزواجِکَ وَ بَناتِکَ...
ای پیامبر، به همسران و دخترانت و به زنان مؤمنین بگو که جلباب های( روسری ها) خویش را به خود نزدیک سازند، این کار برای اینکه شناخته شوند و مورد اذیت و آزار قرار نگیرند، بهتر است و خدا آمرزنده و مهربان است.

لوگوی دوستان
ملازمان حرم 313
دوستی جنس مخالف⛔️

🚹🚺 از من می‌شنوی سراغ این روابط نرو 🚫
توقعاتت رو بیار پایین و زودی ازدواج 💍 کن.
اگر بری سراغ این چیزا، مزش که بره زیر زبونت، به راحتی نمی‌تونی خودت رو از این روابط بکشی بیرون.🙁
من قبل از ازدواج چند تا رابطه 😍 داشتم،
اما الان که زن گرفتم، با اینکه زن خیلی خوبی دارم و واقعا دوستش دارم، تنوع طلب شدم.😱😰 نمی‌تونم این کار رو کنار بزارم.
کارمون داره به طلاق می‌کشه، اما باز هم این حس تنوع طلبی فروکش نمی‌کنه‼️
خیلی داره بهم فشار میاد، پیش همه رسوا شدم 😔 ؛ اگه دفعه ی اول نمی‌رفتم پی این کار، بهترین زندگی رو داشتم.
این تنوع طلبی هم ربطی به زیبایی و زشتی همسرت نداره،😞زیباترین زن عالم رو هم که داشته باشی، بعد یه مدت برات عادی می‌شه🙄
و زن های دیگه هم هر چند بدقیافه باشن، جذابیت های خودشون رو دارند😐و این باعث می‌شه که نتونی خودتو کنترل کنی.😞😞

التماس_تفکر_و_تامل

💠➖➖➖➖🔹➖➖➖➖💠
دختری از تبارِ غرور

نظرات  (۱)

۰۹ مهر ۹۵ ، ۲۱:۰۶ علی مویدی
احسنت به عبرت، اعتراف، صداقت و دلسوزی شما
پاسخ:
مچکرم این لطف شماست. ممنونم که وقت گذاشتید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">