...بنده های خوشتیپِ خدا

...بنده های خوشتیپِ خدا

یا اَیُّهَاالنَّبیُّ قُل لِاَزواجِکَ وَ بَناتِکَ...
ای پیامبر، به همسران و دخترانت و به زنان مؤمنین بگو که جلباب های( روسری ها) خویش را به خود نزدیک سازند، این کار برای اینکه شناخته شوند و مورد اذیت و آزار قرار نگیرند، بهتر است و خدا آمرزنده و مهربان است.

لوگوی دوستان
ملازمان حرم 313
خواهر من!!!🎀

وقتی تو پای نوشته های من شکلک می زنی

من دقیقا یک نفر را تصور می کنم که سرش را کج کرده خیره شده به من و دارد لبخند می زند!😳

وقتی می نویسی: مچکرم!🙏

من یک نفر را تصور می کنم
که عین بچه ها لوس می شود و دلنشین لبخند می زند!!☺️
و با صدای نازک تشکرش را می ریزد توی قلب من.😍

وقتی عکس آواتارت سر کج کرده و خندیده جوری که دندان هایش هم معلوم باشد.😅

من همیشه قبل از این که مطالبت را بخوانم صدایت را می شنوم
که دارد رو به دوربین می گوید سیب و بعد هم ریسه می رود.😅😂

وقتی عکس دختر بچه شیر می کنی و بالایش می نویسی:

عجیجم، نانازم، موش کوچولو الاااااااااهی قربونش برم و ...😘😍
من همین حرف ها را با صورت آواتارت و صدای خیالی ات می سازم
و از این همه ذوق کردنت لبخند می زنم.😥

من مریض نیستم!🤕حتی قوه ی خیالم هم بالا نیست!😩

من پسرم.............. 👦و تو دختر...........!👧

من آهنم و تو آهن ربا!☝️

من آتشم و تو پنبه!🔥🍥

یادت نرود ☝️❌
خصوصی ترین رفتارت را عمومی نکنی✋⛔️

خواهرم ❗️یادت بمونه با نامحرم فاصله ات را حفظ کنی..
چه نیازی به ارسال شکلک داری که حتما طرف مقابلت حالت چهره تو را درک کند.🙄😕

یادت بماند شکلک ها برای روابط صمیمانه طراحی شده اند!!!!👌

یادت بماند ما با هم نامحریم!!☝️📛

🔴ارسال شکلک به نامحرم ممنوع🔴

❌😉❤️😊😅😂😁😜😍😘😜😝😎🤔💐🙄😒💙💘😐❣😶😏😳💝😞😠😡🌹😔😕😱❌🍃🌸🍃

❤️ کپی مطالب با ذکر صلوات آزاد است❤️
دختری از تبارِ غرور

نظرات  (۲)

احسنت

۱۶ آبان ۹۵ ، ۰۰:۱۴ مجتبی مطوری
شما پسرید؟!(:
پاسخ:
مشخص نیست!!!
بده این مطلب به نفع آقایونه!!!؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">