...بنده های خوشتیپِ خدا

...بنده های خوشتیپِ خدا

یا اَیُّهَاالنَّبیُّ قُل لِاَزواجِکَ وَ بَناتِکَ...
ای پیامبر، به همسران و دخترانت و به زنان مؤمنین بگو که جلباب های( روسری ها) خویش را به خود نزدیک سازند، این کار برای اینکه شناخته شوند و مورد اذیت و آزار قرار نگیرند، بهتر است و خدا آمرزنده و مهربان است.

لوگوی دوستان
ملازمان حرم 313
‍ ‍ ‍ •●❥ 🖤 ❥●•


دیگر رمقی برایم نمانده..
رنگ و لعاب جانی برایم نگذاشته...
جسمم دیگر تاب و توان نقاشی ندارد!
هر روز من را به شکلی عجیب میخواهی...!
چشم چران شده ای یا که هوس باز...؟!
تقصیر زنان سرزمینم است که هر روز خود را به یک شکل در می آورند؛باربی شده و شوی لباس در انزار عمومی برگزار می کنند...
یا اینکه تو هر روز حریص تر می شوی؟
یا که من زیادی به سازت رقصیده ام!
شده ام عروسک خیمه شب بازی ات...
هر روز مرا یک جور میخواهی و به خیابان می کشانی ام!
کارت شده بهانه پشت بهانه...
کارم شده ماهواره و برنامه های آرایشی...
گوشی ام پر شده از کلیپ های آموزشی!
نشسته ام روی کاناپه، کنترل به دست در جستجوی کانال های بیگانه...
تنوع طلبی ات امانم را بریده...!

خود را میخواهم
خود گمشده ام را..
من را به من باز گردان!
بیگانه شده ام با خویشتن...
اصلا خود من را یادت هست؟!
تو همانی نبودی که مرا ساده و بی آلایش میخواستی!؟
دختری از تبارِ غرور

نظرات  (۱)

۲۴ مهر ۹۶ ، ۲۳:۳۳ حصار آسمان
متاسفانه تنوع طلبی یک طرفه نیست و فقط مال اقایون نیست!
دخترا هم به سمتش گرایش پیدا کردن. و مسلما برای یه دختر جنبه خیلی بد تری داره. هر چند اصل گناه برای هر دو برابره
روابط اجتماعی حیا رو از بین برده. هم آقایون و هم خانوما. تقصیر هر دو طرفه. وقتی سادگی راضیشون نکرد و دلشون رو زد، هر کدومشون جهبه ای شد پر از رنگ!! هر ساعت به یک رنگ! الان دیگه کسی که مثل من ساده باشه، هیچ نگاهی به سمتش نمیره. و من دارم اینو به وضوح می بینم!
 واسه همین توو چشم بودن، معروف بودن، شاخ بودن، که عموما با پول، مقام و شهرت به دست میاد، باعث شده مردم به سمت این چیزا برن و از معنویات و هدف اصلی زندگی دور بشن!
یه روز مدل، یک روز خواننده، یک روز پرستیژ و لباس تنگ و چسبان، یک روز بازیگر و سرانجامش؟ 
این ره که تو می روی .... الله اعلم
پاسخ:
سلام
متأسفانه این حواشی و تنوع طلبی ها در زندگی بعضیا اصل قرار داده شده و تبدیل شده به هدف اصلی زندگیشون!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">