...بنده های خوشتیپِ خدا

...بنده های خوشتیپِ خدا

یا اَیُّهَاالنَّبیُّ قُل لِاَزواجِکَ وَ بَناتِکَ...
ای پیامبر، به همسران و دخترانت و به زنان مؤمنین بگو که جلباب های( روسری ها) خویش را به خود نزدیک سازند، این کار برای اینکه شناخته شوند و مورد اذیت و آزار قرار نگیرند، بهتر است و خدا آمرزنده و مهربان است.

لوگوی دوستان
ملازمان حرم 313

بسم الله الرحمن الرحیم

حسین علیه السلام فریاد میزند: هل من ناصر ینصرنی؟

و من در حالی که نمازم قضا شده است میگویم:

لبیک یا حسین؛ لبیک...

حسین علیه السلام مگاه میکند لبخندی میزند و به سمت دشمن تاخت میکند،

و من باز میگویم: لبیک یا حسین؛ لبیک...

حسین علیه السلام شمشیر میخورد،

و من سر مادرم داد میزنم و میگویم: لبیک یا حسین؛ لبیک...

حسین علیه السلام سنگ میخورد،

و من در مجلس غیبت میگویم: لبیک یا حسین؛ لبیک...

حسین علیه السلام از اسب به زمین می افتد عرش به لرزه در می آید،

و من در پس نگاه های حرامم فریاد میزنم: لبیک یا حسین؛ لبیک...

حسین علیه السلام رمق ندارد باز فریاد میزند: هل من ناصر ینصرنی؟

من محتاطانه دروغ می گویم و باز فریاد میزنم: لبیک یا حسین؛ لبیک...

حسین علیه السلام سینه اش سنگین شده است، کسی روی سینه است، حسین علیه السلام به من نگاه می کند و می گوید:

تنها یاریم کن...

من باز نگاه میکنم و باز فریاد میزنم:لبیک...

خورشید غروب کرده است

من لبخند میزنم و می گویم:

اللهم عجل لولیک الفرج...

به چشمان مهدی خیره می شوم و می گویم:

دوستت دارم تنهایت نمی گذارم...

مهدی صاحب الزمان به محراب می رود و برای گناهان من طلب مغفرت می کند...

مهدی تنهاست...

حسین تنهاست...

من این را میدانم اما...

نظرات  (۴)

۱۱ مهر ۹۶ ، ۲۰:۵۵ حصار آسمان
دارم تمرین میکنم البته ...
پاسخ:
ان شاءالله که مؤفق میشیدـ
۰۷ مهر ۹۶ ، ۲۱:۲۱ علی مویدی
خیلی زیبا و تامل بر انگیز است.
محبت دنیا ریشه همه ی خطاهاست.
پاسخ:
مچکرم.
بله متأسفانه...
زیبا نوشتید
پاسخ:
ممنونم بزرگوار.
۰۶ مهر ۹۶ ، ۲۲:۰۰ حصار آسمان
اما اونقدر اراده ندارم دل بکنم از هر چیزی که مال من نیست!
پاسخ:
ولی با تمرین میتونید به دست بیارید این اراده رو...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">