...بنده های خوشتیپِ خدا

...بنده های خوشتیپِ خدا

یا اَیُّهَاالنَّبیُّ قُل لِاَزواجِکَ وَ بَناتِکَ...
ای پیامبر، به همسران و دخترانت و به زنان مؤمنین بگو که جلباب های( روسری ها) خویش را به خود نزدیک سازند، این کار برای اینکه شناخته شوند و مورد اذیت و آزار قرار نگیرند، بهتر است و خدا آمرزنده و مهربان است.

لوگوی دوستان
ملازمان حرم 313

🌸چادری ام🌸
یعنی✔️:


پروفایل🌃 های دلبرانه ی هم سن و سالانم 🙆 را میبینم👀
نه✊🏻 فکر نکن حسودی😿 ام می شود 😹


بلکه برایشان تاسف😭 میخورم
که اینقدر خودشان✔️ را بی ارزش 🌾 و حقیر میدانند🎃
که اجازه میدهند✔️

هر👥
غریبه😈
و آشنایی👻
زیبایی هایشان را ببیند👀


ولی باز♻️ هم در سکوت 😶


عکس جدید ❤️رهبرم❤️
را با دوستان بسیجی خودم😍
به اشتراک میگذارم✔️ و زیر لب میگویم✌️🏻 :
‍ 🌸✨🌸✨🌸✨🌸✨🌸
ایها الداعش!!

سپاه و بسیج و حزب الله را فاکتور بگیر
حواست به من😏 باشد..
دختر شیعه زاده ای هستم که ✌️🏻:
شهادت را ازمادرم زهرا به ارث دارم
و
صبوری را ازعمه زینب
و
شجاعت را ازدخترکی 3ساله...
من سلاح هایی دارم که بااسمش جانت به لرزه می افتد

چــــادرم

سربنــــد یافاطـــمه

دلگرمـــــی به ســقا

فرمـــان ســیــدعلـــــی حواست باشد
🌸✨🌸✨🌸✨🌸✨🌸

دختری از تبارِ غرور

نظرات  (۳)

۲۴ آذر ۹۵ ، ۱۸:۲۸ سیّد محمّد جعاوله
عالیست
پاسخ:
سپاس از همراهیتون.
۲۴ آذر ۹۵ ، ۱۵:۳۸ خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
عالی:)
پاسخ:
ممنونم
۲۴ آذر ۹۵ ، ۰۶:۴۴ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
بازم مثل همیشه عالیییییییی
پاسخ:
ممنون از همراهیتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">