...بنده های خوشتیپِ خدا

...بنده های خوشتیپِ خدا

یا اَیُّهَاالنَّبیُّ قُل لِاَزواجِکَ وَ بَناتِکَ...
ای پیامبر، به همسران و دخترانت و به زنان مؤمنین بگو که جلباب های( روسری ها) خویش را به خود نزدیک سازند، این کار برای اینکه شناخته شوند و مورد اذیت و آزار قرار نگیرند، بهتر است و خدا آمرزنده و مهربان است.

لوگوی دوستان
ملازمان حرم 313
من دستفروشم!"

🔺سیلی بزن ای دست که من دستفروشم!
افتاده هم از پا و هم از جوش و خروشم

🔺در شهر کسی نیست خطرناک تر از من
باید بزنی سیلی جانانه به گوشم

🔺سیلی بزن ای دست که مأموری و معذور
آن قدر بزن تا نه رمق ماند و هوشم

🔺آن قدر بزن تا برم از یاد که فردا
باید چه کنم یا چه خورم یا چه بپوشم

🔺باید چه جوابی بدهم با زن و فرزند
هر شب چو بپرسند زمیزان فروشم

🔺هر روز بپرسند، از این بی سر و سامان
همسایه چرا مالک و من خانه به دوشم

🔺غارتگر اموال وطن را نزن ای دوست
چون اوست طلبکار و من آرام و خموشم

🔺او صاحب پول است و مقامات و کرامات
من بی کس و بی منصب و بی زادم و توشم

🔺پرونده او رو مکن ای دوست که شیر است
با من تو بکن هر چه دلت خواست که موشم

🔺تا دغدغه مال حلال است در این سر
باید بزنی بلکه پی رزق نکوشم

🔺باید بزنی بر سر من تا به خود آیم
تا تکیه کنم در عوض کار به هوشم

🔺تا یاد بگیرم بخورم نان چپاول
تا خو کنم از خون دل خلق بنوشم

🔺یک دست بسم نیست دودستی بزنیدم
تنها من از این قوم، خطاکار و چموشم

🔺دستت چوبه بالا نرسد بر سر من زن
من یکسره در دسترسم،دستفروشم!
دختری از تبارِ غرور

نظرات  (۳)

۰۲ آذر ۹۵ ، ۰۹:۱۴ مهدی محمدزاده
سلام خیلی ممنونم...خوب بود
۰۱ آذر ۹۵ ، ۱۶:۱۲ خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
کی گفته
پاسخ:
نشنیدین؟!!!
۰۱ آذر ۹۵ ، ۱۱:۴۵ سیّد محمّد جعاوله
لایک
آفرین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">