...بنده های خوشتیپِ خدا

...بنده های خوشتیپِ خدا

یا اَیُّهَاالنَّبیُّ قُل لِاَزواجِکَ وَ بَناتِکَ...
ای پیامبر، به همسران و دخترانت و به زنان مؤمنین بگو که جلباب های( روسری ها) خویش را به خود نزدیک سازند، این کار برای اینکه شناخته شوند و مورد اذیت و آزار قرار نگیرند، بهتر است و خدا آمرزنده و مهربان است.

لوگوی دوستان
ملازمان حرم 313
🔸دم مرد فروشنده گرم❕
که وقتی با چادرم وارد بوتیکش شدم گفت:
خانم قیمتای ما بالای پونصد شیشصد تومنه
پایین پاساژ ارزون تره😒😒
☆☆☆☆☆☆☆☆
🔸دم دوستم گرم❕
که وقتی با هزار شوق و ذوق آماده میشم برای بیرون رفتن باهاش لحظه آخر زنگ زد و گفت: عزیزم نمیشه یه امروز چادر نزاری😕
☆☆☆☆☆☆☆☆
🔸دم اون دوستی که توی پارک پوست موزش رو به سیاهی چادرم کشید😩
وقتی نگاهش کردم با تمسخر گفت: اوا فکر کردم سطل آشغالی 😔😔
☆☆☆☆☆☆☆☆

♦️شاید اینا از نظر شما ساده باشن
ولی به علی قسم بدجور دل میشکونن😥😭

دمتون و دمشون گرم
که از من ، من ساختید.....👍
✅یادتان باشد من به حرف شما چادر نزاشتم
که حالا به حرف شما چادرم را بردارم😉

☆☆☆☆☆☆☆☆☆
دختری از تبارِ غرور

نظرات  (۳)

۲۳ آبان ۹۵ ، ۱۴:۰۱ حامد عبدالهی
دم شما گرم
چقدر مفلوکند کسانی که رضایت مردم را بر رضایت من ترجیح دادند، همانا من آتش خود را برایشان آماده ساخته ام!
پاسخ:
ممنون.
سپاس از شما
۲۳ آبان ۹۵ ، ۱۳:۱۸ دانلود سریال و فیلم خارجی
:| فروشنده ک واقعا دمش گرم میدونه کیا خریدارن کیا خری ندارن :| الکی جلو مغازه رو شلوغ نکنین بهتره اونم کسب و کار داره دیگ
پاسخ:
بالاخره شما هم جنس خودتون رو بهتر میشناسید...
ضمنا کی گفته ماها الکی شلوغ میکنیم یا واسه شلوغ کردن میریم جلوی مغازه ها!!!!!
یعنی کسی که چادریه لباسای گرون قیمت نمیپوشه؟!!!!
۲۳ آبان ۹۵ ، ۰۰:۲۶ مجتبی مطوری
چادر یک پل ارتباط بین خداست(:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">