...بنده های خوشتیپِ خدا

...بنده های خوشتیپِ خدا

یا اَیُّهَاالنَّبیُّ قُل لِاَزواجِکَ وَ بَناتِکَ...
ای پیامبر، به همسران و دخترانت و به زنان مؤمنین بگو که جلباب های( روسری ها) خویش را به خود نزدیک سازند، این کار برای اینکه شناخته شوند و مورد اذیت و آزار قرار نگیرند، بهتر است و خدا آمرزنده و مهربان است.

لوگوی دوستان
ملازمان حرم 313
‍ 🌷🇮🇷🌷🇮🇷🌷🇮🇷🌷🇮🇷🌷🇮🇷

یه نفر اومده بود مسجد و از دوستان سراغ شهید ابراهیم هادی رو می گرفت .😳
بهش گفتم : " کار شما چیه ؟
بگین شاید بتونم کمکتون کنم "🙂

گفت : " هیچی !
می خواهم بدونم این شهید ابراهیم هادی کی بوده ؟
قبرش کجاست ؟ "
مونده بودم چی بهش بگم .. 🙄

بعداز چند لحظه سکوت گفتم :
" شهید ابراهیم هادی مفقودالاثره ،
قبر نداره ..😔
چرا سراغشو می گیری ؟ "😳

با یه حزن خاص قضیه رو برام تعریف کرد😥 :
🌷
🌷
🌷
" کنار خونه ی ما تصویر یه شهید نصب کردند که مال شهید ابراهیم هادی هستش .☝️
من دختر کوچیکی دارم که هر روز صبح از جلوی این تصویر رد میشه و میره مدرسه😊 .

یه روز بهم گفت :
" بابا این آقا کیه؟ "
گفتم : " اینا رفتند با دشمنا جنگیدن و نذاشتن دشمن به ما حمله کنه و شهید شدند . "😞

از زمانی که این مطلب رو به دخترم گفتم ، هر وقت از جلوی عکس رد میشه بهش سلام می کنه .✋

چند شب پیش این شهید اومده به خواب دخترم بهش گفته من ابراهیم هادی ام ، صاحب همون عکس که بهش سلام می کنی ؛😊😍
بهش گفته :
" دختر خانوم ! تو هر وقت به من سلام می کنی من جوابت رو میدم ؛😉
چون با این سن کم ، اینقدر خوب حجابت رو رعایت می کنی دعات هم می کنم "😇

بعد از اون خواب دخترم مدام می پرسه : " این شهید ابراهیم هادی کیه ؟ قبرش کجاست ؟ "😭😭

بغض گلوم رو گرفته بود ...
حرفی برا گفتن نداشتم ؛
فقط گفتم : " به دخترت بگو اگه می خواهی شهید هادی همیشه هوات رو داشته باشه مواظب نماز و حجابت باش ..."☝️
دختری از تبارِ غرور

نظرات  (۴)

۱۲ آبان ۹۵ ، ۱۶:۱۴ امیری حسین و نعم الامیر
آقا ابراهیم....
پاسخ:
راهشون پر رهرو...
۱۲ آبان ۹۵ ، ۱۵:۳۵ ماجده ◕ ‿ ◕
عالی:)
پاسخ:
خیلی ممنونم ماجده ی خانوم عزیز😍
۱۲ آبان ۹۵ ، ۱۴:۲۵ مجتبی مطوری
چقدر قشنگه متنش😃وای امروز نمیدونم چرا همش گریه میکنم😭
پاسخ:
بله عالـــــیـــــہ☺
 اتفاقا گریه واسه ی روحیه خوبه آدم رو سبک میکنه...
:)
پاسخ:
😊💐

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">