...بنده های خوشتیپِ خدا

...بنده های خوشتیپِ خدا

یا اَیُّهَاالنَّبیُّ قُل لِاَزواجِکَ وَ بَناتِکَ...
ای پیامبر، به همسران و دخترانت و به زنان مؤمنین بگو که جلباب های( روسری ها) خویش را به خود نزدیک سازند، این کار برای اینکه شناخته شوند و مورد اذیت و آزار قرار نگیرند، بهتر است و خدا آمرزنده و مهربان است.

لوگوی دوستان
ملازمان حرم 313
حال و هوای دلم...💕

گــوشه ای نشسته بودم...
صدای همهمه ای خانه را برداشته بود...🗣
همه در مورد شفای عاجل بیماری صحبت میکردند...

ولی من...

حال و هوایم فرق داشت💓
امیدی در دلم جوانه زده بود و با نگاه های پر از التماس خودم به 💜چادرم💜 خیره شده بودم...👀

آرے...
چادری ڪه در آغوش گرفته بودمش، ولی در واقع او مرا در آغوش گرفته بود...⚫
چادری ڪه پوشیدنش مرا تا ابد سیاه پوشِ اباعبداللّه (ع) کرده بود...🌹
چادری ڪه عاشقش بودم و بدون آن احساس بدی داشتم...🚺

مداح شروع به خواندن کرد...🎤
یک دقیقه..دودقیقه..سه دقیقه..چهار دقیقه..گذشت..

من همچنان سرم روی پاهایم بود ...👤
ناگهان...سرم را که بلند کردم، صورتم خیس بود و چادرم ، بوی اشک های مقدسی که برای مولا ریخته بودم ، گرفته بود...🍃
نــخــوان مــداح نــخــوان
قـــلـــبـــم رُبــــودے...😭
نــخــوان قـلـبـمـ
اِربـــاً اِربـــآ نــِــمـــودے..😔

سیاهی چادرم و خنکاے نسیم بهشت اش...😍
و برهنه بودن و سیاهی نامه ی اعمال را...😥
با هم مقایسه میڪردم...🤔
و چند بار پشت سر هم...در حالی که چادرم را در بغل گرفته بودم...تکرار میکردم :

❤هٰــذةِٖ اَمٰـــانَـــتَــڪِٖ یــا فـاطِــمَــة اَلــزَهــرْاء...😍
❤این امانت توست ...مادرم...😍
و عشق به چادر ...
لحظه به لحظه در دلم...بیشتر میشد...💜

💜من ملکه ام و💜
💜چادرم تاج سرم💜
دختری از تبارِ غرور

نظرات  (۳)

۲۸ مهر ۹۵ ، ۱۹:۲۵ جـنگـــ نـــرمــــــــــ | ســــامیـــ یــو ایـکســـــــــــ
متفاوت و زیبا،یکم بهم ریخته بود از نظره من ، ولی مفهوم خوبی داشت ...
پاسخ:
بله درست میفرمایید، سپاس از انتقادتون :)
۲۸ مهر ۹۵ ، ۱۷:۱۹ امیر بهزادپور
چقدر خوب گفتید..
این چادر است که شما را در اغوش گرفته
...
پاسخ:
بله،ولی ای کاش این موضوع رو تمام دخترای سرزمینم با تمام وجودشون حس میکردند....
۲۸ مهر ۹۵ ، ۱۴:۵۵ مجتبی مطوری
متن زیبایی بود مرسی(:
پاسخ:
خواهش میکنم، ممنون از نگاهتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">