...بنده های خوشتیپِ خدا

...بنده های خوشتیپِ خدا

یا اَیُّهَاالنَّبیُّ قُل لِاَزواجِکَ وَ بَناتِکَ...
ای پیامبر، به همسران و دخترانت و به زنان مؤمنین بگو که جلباب های( روسری ها) خویش را به خود نزدیک سازند، این کار برای اینکه شناخته شوند و مورد اذیت و آزار قرار نگیرند، بهتر است و خدا آمرزنده و مهربان است.

لوگوی دوستان
ملازمان حرم 313
🌺مادر عزیز

🔹حواست باشد که کودکت، بیشتر از هر چیز با دیدن و تجربه‌کردن، می‌آموزد.

🔸 او می‌بیند که در مواجهه با نامحرم، چادر به‌سر می‌کنی؛ روسری‌ات را جلو می‌کشی؛ جورابت را به پا می‌کنی. او می بیند عمه‌ها و خاله‌های عزیزش هم همین‌طورند و این رفتار را در ذهنش ضبط خواهد کرد؛ به‌طوری‌که این‌بار در مواجهه با نامحرم اگر دوستانه از او بپرسی که دوست دارد کدام لباس قشنگش را به تن کند، حتماً جواب خواهی گرفت.

🔹فقط به خاطر داشته باش که نه تنها باید برای دخترمان لباس‌های زیبا و چشم‌نواز و کودکانه و راحت انتخاب کنیم، که باید خودمان هم زیبا و تمیز باشیم؛

🔸مؤمن، یعنی تمیزی و زیبایی. در دنیای رنگارنگ امروز، تهیه لوازم و لباس‌های ساده و در عین حال زیبایی که کودک بتواند به راحتی با آن تحرک کودکانه خودش را داشته باشد و از دوستانش هم عقب نماند، چندان دشوار نیست؛ فقط کمی سلیقه می‌خواهد و حوصله.

🔹باید در میان چندین روسری گشت تا آن‌که به سر راحت می‌نشیند و سر نمی‌خورد و نخ‌کش نمی‌شود را انتخاب کرد. باید چند مغازه را دید تا جوراب شلواری کلفت و در عین حال خوش‌رنگی که به دامنش بیاید را انتخاب کرد.

🔸باید دقت کرد که لباس آستین بلند تابستانی‌اش، حتماً خنک باشد تا گرمازده‌اش نکند و بایدهای دیگری از این جنس بایدهای مادرانه برای دخترک محجوبمان.
دختری از تبارِ غرور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">