...بنده های خوشتیپِ خدا

...بنده های خوشتیپِ خدا

یا اَیُّهَاالنَّبیُّ قُل لِاَزواجِکَ وَ بَناتِکَ...
ای پیامبر، به همسران و دخترانت و به زنان مؤمنین بگو که جلباب های( روسری ها) خویش را به خود نزدیک سازند، این کار برای اینکه شناخته شوند و مورد اذیت و آزار قرار نگیرند، بهتر است و خدا آمرزنده و مهربان است.

لوگوی دوستان
ملازمان حرم 313
سناریوی تلخ بی حجابی بازیگران ایرانی
جای بسی تاسف است که مدعیان فرهنگ اینچنین بی فرهنگی را رواج دهند.
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
مسئولان فرهنگی که دائما شعار می دهند و بر روی کلمه فرهنگ مانور می دهند ، همچنان در خواب غفلت به سر می برند و عملا به فرهنگ ایرانی و اسلامی توهین
می کنند جای تاسف فراوان است .

مقام معظم رهبری بارها و بارها از مسئولان فرهنگی مطالبه های جدی در خصوص مسئله فرهنگ داشته اند که متاسفانه مسئولان فرهنگی کمتر توجهی به مطالبات رهبری داشته اند و با سیاسی کاری و غفلت مسئله مهم فرهنگ را به دست فراموشی سپرده اند.

متاسفانه در سالهای اخیر،انعکاس تصاویری مشابه از رسانه های جمعی، نه تنها در راستای آموزش حیا و تقویت آن تلاش محسوس و قابل ذکری نداشته اند که بعضا آب در آسیاب دشمن ریخته و ناخواسته اما خالصانه در جهت رسیدن به هدف آنان تلاش کرده اند.

وضعیت نابهنجار حجاب به خصوص در میان هنرمندان جامعه که نماد فرهنگ یک کشور است و آن هم در کشوری که ام‌القری جهان اسلام است واقعا دردآور و نگران‌کننده است و این فکر را تداعی می کند که در پشت این سناریوی تلخ واقعیتی تلخ تر نهفته است و تا ناکجا جامعه و خانواده و نسل جوان و غیر جوان را تهدید می‌کند.
دختری از تبارِ غرور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">