...بنده های خوشتیپِ خدا

...بنده های خوشتیپِ خدا

یا اَیُّهَاالنَّبیُّ قُل لِاَزواجِکَ وَ بَناتِکَ...
ای پیامبر، به همسران و دخترانت و به زنان مؤمنین بگو که جلباب های( روسری ها) خویش را به خود نزدیک سازند، این کار برای اینکه شناخته شوند و مورد اذیت و آزار قرار نگیرند، بهتر است و خدا آمرزنده و مهربان است.

لوگوی دوستان
ملازمان حرم 313

  یادمه از بچگی دوست نداشتم بی حجاب باشم بین فامیل معروف بودم به نخودی آخه برای اینکه موهام پیدا نباشه روسریم رو خیالی

  محکم میبستم:)حالا چادرم رو جلوش رو برای همیشه بستم که اگه بهش باد خورد آگه هر اتفاقی افتاد مواظب حجاب من باشه من

 آگه نمیتونم از حرم زینب(س)پاسداری کنم از چادر زهرا(س) می تونم

دختری از تبارِ غرور

نظرات  (۳)

۱۶ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۳۳ حدیثه مسگری
ممنون که خاطره ی من رو اینجا گذاشتین
من بعد از درست  شدن بلاگفا چون مطالب وبم پاک شده بود داشتم توی نت دنبالشون می گشتم
یکیشون اینجاست ممنونم ازت
اینم آدرس وبمhttp://eshgh12h.blogfa.com/
این خانوم وبلاگ خودشون دارن؟ واسم جالب بود
پاسخ:
خیر ایشون داستان و خاطره ی چادری شدنشون رو برای ما ارسال کردند و با نام خودشون منتشر شد.
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۵۴ شهریار صامت
ُلام
آفرین به شما دختر با وقار
آموختم. نه اینکه آموختم  چجوری چادر بزارم!):  -آموختم چطوری پاسداری کنم...
پیروز باشید.
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم نظر لطفتونه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">