...بنده های خوشتیپِ خدا

...بنده های خوشتیپِ خدا

یا اَیُّهَاالنَّبیُّ قُل لِاَزواجِکَ وَ بَناتِکَ...
ای پیامبر، به همسران و دخترانت و به زنان مؤمنین بگو که جلباب های( روسری ها) خویش را به خود نزدیک سازند، این کار برای اینکه شناخته شوند و مورد اذیت و آزار قرار نگیرند، بهتر است و خدا آمرزنده و مهربان است.

لوگوی دوستان
ملازمان حرم 313

با نام خدا

دختری از تبارِ غرور

نظرات  (۲)

تا حالا کاملشو نخونده بودم. ممنون.
دوستم ببین اگر حرف خدارو بزنی بدون تاثیر داره
و اینکه باید در دو دل جووونا رو بگیییی ...
جووون وقتی میبینه مسئولین بعضی هاشون اختلاص میکنند و مالیات نمیدن
یا از اون پولدار مالیات نمیگیرند یا وام سه میلیونی برا ازدواج میدن یا بفکر اشتغال و مسکن نیستند خب اعصابشون میریزه بهم من هم قبلا اینجوری بودم اما وقتی کتاب مهدویت خوندم دیدم بابا ما برای چی اومدیم دنبال چی هستیم
قانع شدم و خداروشکر عاقل بودم بهتر شدم :) ...
باید بری حرف جوووونا رو بزنی
و اینکه سعی خودت رو کن و اینکه باید همه دست به دست هم بدن از مسئولش تا خود اونی که داره بدحجابی میکنه ...
به نظرم دارن لجبازی میکنند
دوره ای شده یا بهمون تحمیل کردن که دختر تو بی ارزشی تو جامعه هزاران نفر مثل تو ریختن اگر میخوایی جا نمونی باید بزک کنی و آرایش و اندامت رو بریزی بیرون تا بیا باهات حال کنند و گرنه کو تا ازدواج ! :| دشمن این رو میخواد که جووونا تنوع طلب بشند وقتی فیلیم بد میبینند دیگه کسی رو ساده دوست ندارن گرایش دارن به اونجور دخترا که .... فاحشه اند
دختران اروپایی هیچوقت اونجوری نمیگردن و آمریکاییش ...
موفق میشی یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">