...بنده های خوشتیپِ خدا

...بنده های خوشتیپِ خدا

یا اَیُّهَاالنَّبیُّ قُل لِاَزواجِکَ وَ بَناتِکَ...
ای پیامبر، به همسران و دخترانت و به زنان مؤمنین بگو که جلباب های( روسری ها) خویش را به خود نزدیک سازند، این کار برای اینکه شناخته شوند و مورد اذیت و آزار قرار نگیرند، بهتر است و خدا آمرزنده و مهربان است.

لوگوی دوستان
ملازمان حرم 313

ستون عفاف

ای گوهرآفرینش! زن چه نیکو مقامی دارد که فاطمه از افق او تجلی کرد و مریم وزینب از آسمان او درخشیدند وآسیه وخدیجه از هستی او طلوع کردند.پس گوهر وجود خود را به صدف حجاب زینت بخش که حجاب اسلامی ازجلوه های زیبای بندگی است.خواهرم! دنیا خراب آبادی است که هرنقطه آن به نگاه های آلوده ناامن گشته است.اما فرشته های حجاب درمحفل انس ویادخدا درامنیتی به سرمی برند که دیگران از طعم آن بی خبرند.انحصارگرایی زن به همسرش ستون عفاف اوست. زنی که زیبایی خود را طعمه چشم های نامحرم کند. انحصار به همسرش را خدشه دار کرده است. ای که به زینت حجاب آراسته ای! به مقام عفاف بار یافته ای که چون فرشته ای براریکه پاکی نشسته ای!صولت حجابت چشم هارا خاضع کرده است وسطوت حیائت دل ها را آرام کرده است. بگذاربگویم که تحقیر هوس ها بزرگت ساخته است.شکر خدای را که این گونه خواسته است.خواهرم! نیک بدان که دین گلستان ارزشهاست وحجاب غنچه نوشکفته درخت تسلیم است. پس خود را به این غنچه زیبا زینت بخش که حجاب زیورتو وتو زینت آفرینشی.خواهرم! فاطمه صراط مستقیم زن مسلمان است وپوشیدگی، نمود بارز مکتب اوست. پس بکوش تا برمحور فاطمه چرخیده باشی که حضرتش فرمود: بهترین چیز برای زن آن است که به مردی نگاه نکند ومردی اورا نبیند.

 

دختری از تبارِ غرور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">