...بنده های خوشتیپِ خدا

...بنده های خوشتیپِ خدا

یا اَیُّهَاالنَّبیُّ قُل لِاَزواجِکَ وَ بَناتِکَ...
ای پیامبر، به همسران و دخترانت و به زنان مؤمنین بگو که جلباب های( روسری ها) خویش را به خود نزدیک سازند، این کار برای اینکه شناخته شوند و مورد اذیت و آزار قرار نگیرند، بهتر است و خدا آمرزنده و مهربان است.

لوگوی دوستان
ملازمان حرم 313

 

در جامعه من همه مانتو می پوشن

از هر رنگ مانتویی گرفته  و از هر جنسی که بگی هس می خوام دیده بشم مانتو اسپورتی تنگ؛ هرچه کوتاهترتر بهتر؛ آستین بالا ؛ یه شال سرم ؛ بی جوراب ؛ موها رنگ و وارنگ ؛ کیف دخترونه بغلم ؛ حالا دیده میشم

 

جامعه من حجاب نداره  زن و مرد لباسشون فرقی نمی کنه

می خوام دیده بشم تی شرت رنگی تنم؛ چند گوشواره بزرگ رو گوشام ؛ آدامس توی دهنم؛ آرایش عجیب موهام؛ اینجوری جامعه بهم نگاه میکنه

 ....

همین همکلاسیم مهشید، تازگی ها یه مانتو خریده آخرین مدل ،ناکس نمیدونم از کدوم فروشگاه خریده ،

شیلا:" دیدی مانتوشو ؟چقدر نازه تازه مد شده؟"

الینا  :”خوش به حالش چه بابای پولداری  داره .هی روزگار..."

دینا :"وای آخه کجاش قشنگه؟انگار جرش دادن .شده مثل انسان های اولیه !"

ساسان:"بچه ها دختره رو نیگا فکر می کنه خیلی خوشگله بیچاره .تورو خدا یه نیگا بش بکنید ضایع نشه


در جامعه من همه چادر پوشن

    چادری میخوام که تک باشه چادر طوری نازک گلدار؛ کفش ورزشی ؛ کمی هم مو بیرون ؛ آرایش سبک ؛ خوبه ؛ حالا  جامعه بهم نگاه می کنه (هرچند معنی دار باشه)

 

در جامعه من همه مانتو می پوشن

از هر رنگ مانتویی گرفته  و از هر جنسی که بگی هس می خوام دیده بشم مانتو اسپورتی تنگ؛ هرچه کوتاهترتر بهتر؛ آستین بالا ؛ یه شال سرم ؛ بی جوراب ؛ موها رنگ و وارنگ ؛ کیف دخترونه بغلم ؛ حالا دیده میشم

 

جامعه من حجاب نداره  زن و مرد لباسشون فرقی نمی کنه

می خوام دیده بشم تی شرت رنگی تنم؛ چند گوشواره بزرگ رو گوشام ؛ آدامس توی دهنم؛ آرایش عجیب موهام؛ اینجوری جامعه بهم نگاه میکنه

 

جامعه من حداقل پوشش را داره

می خوام دیده بشم از تنم مایه می زارم لباسم شبیه لباس شناست  پوست تنمو رنگی و نقاشی می کنم  جامعه نیم نگاهی بهم میکنه باز هم راضیم

 

جامعه من لختن

نگاه جامعه را میخوام به خودم جلب کنم سیگار را رو تنم خاموش میکنم ؛ پوستمو با چاقو خط خطی می کنم و حروف برجسته آهنی را روی آتیش گذاشته و اسمم رو ؛  روی تنم  داغ می زنم  حالا جامعه بهم نیگاه میکنه

 

در جامعه من کاری نشده که برای دیده شدن نکرده باشن

میخوام جامعه منو بشناسه خودمو روی بلند ترین برجک حلق آویز میکنم


در دنیای من آدما برای مشهور شدن و دیده شدن دست به هر کاری زدند

از غربت ؛ از دربدری ؛ از عقده ای شدن ؛ از انتقام ؛ از مکاتب توخالی ؛ از عشق دروغین ؛ از دیده شدن برای هر سلیقه ای خسته شده ام اه...

اه اصلا این دیگران کین که من میخوام هی بهم نیگا کنن وبهم ایول بگن؟اصلا من جدیدترین مد روز روهم بزنم مگه می تونم نظر همه رو به خودم جلب کنم؟همین همکلاسیم مهشید، تازگی ها یه مانتو خریده آخرین مدل ،ناکس نمیدونم از کدوم فروشگاه خریده ،

شیلا:" دیدی مانتوشو ؟چقدر نازه تازه مد شده؟"

الینا  :”خوش به حالش چه بابای پولداری  داره .هی روزگار..."

دینا :"وای آخه کجاش قشنگه؟انگار جرش دادن .شده مثل انسان های اولیه !"

ساسان:"بچه ها دختره رو نیگا فکر می کنه خیلی خوشگله بیچاره .تورو خدا یه نیگا بش بکنید ضایع نشه"

پیمان:"حالا اینم بدک نبود ، میخوام ببینم فردا چه مدلی می خواد بپوشه "

....

مهشید:"بار الها!بازم ساسان خوشش نیومد،اشکال نداره در عوض شیلا و الینا عاشق لباسای منن.

ولی دیناچی ؟ لینا چی ؟مینا چی ؟نیما چی ؟شیما چی ؟سیما چی؟سینا چی ؟...

اصلا می خوام ازاین به بعد فقط برا خودم لباس بپوشم  چه بقیه دوست داشته باشن چه نداشته باشن .مگه خودشون چه لباسای فاخروزیبایی تنشونه؟

 

کاش می شد یه نفر بود که از همه بهتر بود تا فقط اون بهم نگاه می کرد وتحسینم می کرد.یه نفر؟فقط یه نفر؟

آره یادم اومد یه نفر که عاشقانه منو دوست داره ومنتظره که منم صداش کنم .یه نفر که هیچ وقت روبروم چیزی نمیگه وپشت سرم چیز دیگه .یه نفر که خیلی زودتر از این همه آدم ازم راضی می شه .یه نفر که اگه اون بهش نگاه کنه همه جهان بهش نگاه می کنن.آره می خوام از این به بعد طوری لباس بپوشم که فقط اون خوشش بیاد..

 

(مَنْ کَانَ یُرِیدُ العِزَّةَ فَلِلّهِ العِزَّةُ جَمیعاً. هرکه بزرگی و ارجمندی خواهد, پس بداند که بزرگی همه از خداست.فاطر/10)

"


دختری از تبارِ غرور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">