...بنده های خوشتیپِ خدا

...بنده های خوشتیپِ خدا

یا اَیُّهَاالنَّبیُّ قُل لِاَزواجِکَ وَ بَناتِکَ...
ای پیامبر، به همسران و دخترانت و به زنان مؤمنین بگو که جلباب های( روسری ها) خویش را به خود نزدیک سازند، این کار برای اینکه شناخته شوند و مورد اذیت و آزار قرار نگیرند، بهتر است و خدا آمرزنده و مهربان است.

لوگوی دوستان
ملازمان حرم 313

تقدیم به محضر جان جانان، قبله عالم هستی، التیام بخش سوخته دلان و منتظران دیدارِ محبوب، یگانه منجی عالم بشریت، یکتا دادگستر جهان بیداد، آخرین حجّت بر حق الهی و تنها بازمانده شجره امامت و ولایت، امام منتظران حضرت حجّت بن الحسن العسگری عجّل الله تعالی فرجه الشّریف و با درود و سلام و عرض تقدیم به مادر بزرگوارش حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها که کوثری است خداوند به هستی عنایت فرمود و او گرانبهاترین گوهری است که تقدیم انسانیت شد. و هم چنین تقدیم به زنان بزرگواری که با حفظ حیا و عفّت و پاکدامنی در تمام مراحل زندگی الگوی خود را حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها که الگوی یک زن کامل و از همه آلایشها و آلودگیها مبرّی و معصوم است قرار می دهند و با ایمان و عمل صالح دیگران را هم در این مسیر هدایت و راهنمایی می نمایند.

بارالها چشم ما را به نور عفّت، قلب ما را به نور معرفت، روح ما را به نور تقوی و تمام وجودمان را به نور هدایت روشن فرما و از سرگردانی و غفلت و گرفتاری در چنگال وسوسه های شیطان محفوظ دار.

الهی آمین...

دختری از تبارِ غرور

نظرات  (۱)

۰۲ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۴۹ علی سرآبادانی
سلام، خسته نباشید، به عنوان پیشنهاد عرض میکنم که اگر خواستید قالبتان را عوض کنید، چون رنگ مشکی چشم را اذیت میکنه و خواننده راغب به خواندن مطالب نیست
باز هم سر میزنم
موفق باشید
در پناه حق
پاسخ:
سلام، خیلی ممنون از پیشنهادتتون
چشم حتما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">